Lördag morgon....

så är det morgon igen och det känns som om natten var alldeles för kort. Välling till mini när man precis låtit kroppen landa i sängen och sedan var det en kissnödig midi vid 3 snåret och sedan ville han sova med oss och det är lika smidigt och gott om plats varenda gång i vår 160 cm breda säng;) Vid halv 6 snåret så började mini sjunga och tralla på i sin säng så det var bara upp och fixa välling och så fick jag dra mig en liten stund till men strax före 6 var det bara att kliva upp. Det är mysigt att vara med mini på morgonen, kramas och snosa på lillhuvudet! Han är verkligen en skatt och jag är så glad och tacksam över det jag förunnats! 
Idag ska vi på barnkalas hos lilla fröken O som blir 4 år! Det ska bli kul att träffa alla barn och föräldrar, det är så sällan man hinner ses! Jag hoppas att jag får med mig några mammor till Haparanda och Ikea i morgon. Det finns en del saker som jag verkligen vill titta på och kanske också köpa med mig hem! Skulle även vilja åka och hälsa på Hasse hund! Vi får se hur mycket vi hinner i helgen. Det blir vad det blir!
Det är varmt och skönt där ute och jag ska försöka skotta och pyssla lite där ute på gården med ungarna innan lunch. Det ska bli en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0