Måndagen är här...

..män och information, det är något alldeles omöjligt att kombinera. Maken berättar för mig att systern ska komma till oss. Flyget landar kl 10 så jag skulle hämta upp henne där. Kul tänkte jag, då behöver inte killarna gå på dagis idag och så behöver jag inte fixa barnvakt till eftermiddagen då vi båda jobbar. JUST! När jag vaknade i morse hade jag en känsla av att han inte riktigt hade koll på läget så för säkerhets skull kollade jag upp restiderna. Hon skulle visst landa kl 10 i STOCKHOLM! Hos oss i norr skulle  hon inte vara förrän kl 14. Detta innebär att maken får kompa från jobbet några timmar. Nåväl, det löste sig. Men jag vet att det alltid är så och blir så när han ska hålla reda på tider. Tur att han är bra på så himla mycket annat, och att det löste sig trots allt! Nu ska jag jobba hela kvällen! Ha det gott därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0