Onsdagen är över...

nu kan vi lägga ytterligare en dag till dem som passerat. Det har varit en helt ok dag. Jag har äntligen fått massage som löst upp ett gäng knutar i min rygg. Det var så välbehövligt och så himla skönt. Jag hoppas att det håller sig bra en tid framöver! Jag passade på att boka en helkropps massage i början på juni och en klippning i slutet på maj. Jag har inte klippt mig sedan slutet på januari så i slutet på maj kommer det att vara grymt välbehövligt med en genomklippning!
Idag har jag jobbat eftermiddag och det har varit en bra dag på jobbet. I morgon ska jag vara på skolan på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag till jobbet igen. I morgon blir det lite kortare eftersom jag måste hinna till Hertsön och ha mitt sista vattenpass där. Det kommer kännas tomt, men skönt utan något inbokat varenda torsdag framöver.
Så, nu vila för att palla morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0