Ro i sinnet...

är vad man har när man är här i stugan! Har plockat någon liter jordgubbar som vi hade i kvällsfilen..MUMS! sedan varit in till byn och druckit en kopp kaffe hos faster. Där var två av tre kusiner och min andra faster också så det var trevligt! När jag återvände till stugan tog jag en liten promenad med vovsingarna och njöt av tystnaden, den stora månen och att det ändå är hyfsat ljust ute ändå. Lite myggor men många svidisar....men de är ju inte på en så länge man rör sig så det går rätt bra ändå! Ungarna är taggade för morgondagens terränglöpning. Själv har jag hamnat i hamburgergrillen. Det är så kul att de arrangerar något i den lilla byn så man hjälper ju gärna till där det behövs! Tävlingen är så himla viktig för alla sociala kontakter som man bevarar genom att många passar på att åka upp just den helgen...Så jag hoppas att arrangörsstaben orkar driva det vidare. Jag orkar inte driva, men om någon säger till mig att jag ska ordna det och det och det så är det inget bekymmer. Så länge jag slipper komma på det själv!
Nä, nu läsa ny bok inhandlad på ica Kvantum...sedan sova! Ha det gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0