Så var det redan torsdag..

..veckan har verkligen gått i ett rasande tempo! Något annat kan jag inte påstå! I morgon jobb hela dagen lång och sedan äta god man från världens bästa förskola! På kvällen blir det latning och mysning och på lördag ska jag jobbelijobba hela dagen lång. Söndag blir mys med familjen och sedan måndag jobba igen....
Idag har jag varit och träffat min eventuellt blivande kollega. Det är lite tjorv fram och tillbaka med hur det blir med starten av mitt nya jobb. Nu känner jag bara att jag struntar i när och lever i nuet!
Idag har jag varit ner till systrarna i viken och hälsat på. Ungarna lekte järnet och det kändes som en bra sysselsättning tills sängdags! Sedan hem och tvätta ungarna, ge dem kvällsfika, borsta gaddarna och läsa bamse cirkussagan i soffan för de båda äldre. Nu ska jag försöka se en film och slappa innan bästa maken kommer hem. Å brudar! Boka första helgen i oktober för en myshelg i min stuga. Har bokat brorsans badtunna! Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0