4 ljus brinner i adventsstaken...

..vad tiden går fort mina vänner! Om man vill få tips på hur man kan bromsa tiden ett tag så kan man försöka åka tåg från punkt a till punkt b...I fredags så skulle jag upp till Kiruna med tåg. Okristligt tidigt släpade jag mig dit...och det första man får höra är att vi måste invänta stockholmståget som är försenat i minst 2 timmar. SUCK...det tog mig drygt 6 timmar att frakta mig från Luleå till Kiruna. Det var många och långa timmar...men vad tusan! Jag kom ju fram! Det har varit en intensiv men trevlig helg i Kiruna..har hunnit jobba,  spelat Lasergame och hälsa på och gå på julmiddag innan jag begav mig hemmåt i morse. ÅÅ vad kul det var att lira lasergame! Det måste jag bara göra igen!
..
Bodde hos finaste kusinen som har det tufft just nu. Jag kan inte ens föreställa mig känslorna som kan komma när man ofrivilligt och helt oförberett får bli varannan veckas förälder och singel..Det är svårt för mig som känt båda att fatta, men hur ska det då inte vara för de som är del i detta? Jag finns här vännen, anytime!
Jag håller på att läsa en massa litteratur inom området relationer till ett projekt på jobbet. Jag hoppas att jag blir klokare och lyckas använda mig av alla knep och tips om jag någonsin skulle hamna i ett sådant läge....
...
Borta bra men hemma bäst...å ja, det är verkligen så! Jag är så nöjd över att få gå och lägga mig i min egen säng i natt! I morgon och p tisdag blir det att jobba lite...sedan ska jag verkligen njuta av livet i några dagar! Ögonen på barnen och få bygga ihop allt fint som de fått i paketen...LÄNGTAR! Undra om det är mamma eller Maxi som är mest förtjust i att bygga ihop lego efter ritningar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman!



Vet du var textstämpeln på kortet kommer ifrån?? Jag fick ett plötslig habegär!



kram Maria

2010-01-01 @ 09:31:33
Postat av: Hallo!

Jag vet inte. Köpte kortet av en kvinna vars sonhustru gjorde korten. De kostade 10 kr styck...jag tyckte att de var så himla fin med den texten..så jag kopierade texten till våra julkort som jag gjorde på fuji!

Borde vara på typ nån scrapbok sida..eller på panduro, visst finns det i pite?

2010-01-01 @ 11:25:00
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0