Söndagen är snart ett minne blott...

..tänk vad tiden gått fort, tänk vad mycket vi gjort.eller hur det nu var den gick barnsången från back in the days!

Helgen har varit intensiv men njutningsfull! Kan man säga så? JEPP....Jag har fått sova mycket mer än vanligt och det ger en oanade superkrafter! (åtminstone så hoppas jag det)
....
Idag har det varit mysmorgon med bröderna bus som började först vid 8 tiden, mini sov till 9 (!). Sedan lite småplock och fix efter gästernas spår, tvätta etc och ut med barnen i blötan. Skjutsa syrror till bussen. Ungarna har lekt, lekt lekt! Tänk vad en liten låda med star wars lego kan göra för en dag! Sedan begav vi oss in till city till goaste killen K som bjöd på 31 års fika. Trevligt för vuxna, underbart för våra barn! Tack för att du finns! Å på tal om gårdagens bomull så skulle jag vilja linda in dig i bomull just nu.....vi finns här för dig vännen. Alltid.
...
Jag har kört aqua på pontus för sista gången denna termin. Det är ett härligt gäng som är där och tränar! Nu börjar jag dock känna att det snart är slut på terminen och att jag verkligen behöver fylla på min egen inspiration för att kunna ge. För det tar på ens depåer att peppa och ge flera gånger i veckan. En elloge till alla er som orkar köra år efter år!
...
hemma igen så var det bara duschen och mysa med barnen som gällde..somnade med midi. Han är vår mysfis nummer 1! Älskar dig du goa kille! Han är verkligen en godhjärtad och vänlig kille!
..
Nu jobba sig lite...sedan sova sig lite...sedan en ny vecka och nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0