Trevlig tisdag...

...dagarna bara flyter ihop och jag kan undra vad jag egentligen gör. Idag har jag verkligt inte gjort något vettigt alls. Det var som om dagen gick och jag fattade inte riktigt vad som hände. Så kan det vara ibland. Å så var det för mig idag.
...
Det är dagar som detta som man blir påmind om hur mycket tid och kraft man sparar på att ligga steget före. Att förbereda och se till att allt är på sin plats. Kände det i morse när jag skulle med barnen till dagis. Tiden gick och jag flöt med och sedan var det vantar som var väck, skor som var blöta...U name it. Men barnen kom till dagis, jag kom till jobbet och det löste sig. Men det hade kunnat vara mycket smidigare.
...
Det flyter som ändå på på jobbet, även om jag ibland tänker att var ska detta ta vägen. Å vart tusan ska jag ta vägen nu när jag inte kan vara kvar i den lokalen som jag för tillfället huserar i. Det kommer bli bra. Det kommer lösa sig. I morgon ska jag skriva på min agenda att ringa alla så jag får svar. Innan fredag ska jag veta. Där med basta! Jag känner ändå inte att jag sitter i sjön, Jag menar, det handlar om två fotöljer, ett litet bord och en banankartong med grejer. Jag får väl ställa det här hemma tills jag har någonstans att husera mitt kontor på riktigt om inte annat. Det löser sig alltid.
...
Skickade ut inbjudan till midis 4 års kalas idag. Skriver 29 januari istället för 29 december..det handlar om att vara ute i god tid när man är förvirrad! Vilken tur att det är snabbt ändrat när det handlar om mejl!
...
Tänd ljus i decembermörkret. Hitta din drömplats i ditt sinne och res dit i dina drömmar så ofta som tillfälle ges! Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0