Festliga fredag!

Det känns som att jag är i himlen! Lilleman har sovit 6 timmar i sträck och jag var som en duracell kanin när jag vaknade..UTVILAD och jag vet inte när jag senast kände mig så utsövd! Härligt! Dessutom skiner solen där ute och jag hoppas att temperaturen stiger lite till så vi kan gå ut med hunden och sedan åka pulka där ute. Grabbarna är lediga från dagis idag. 
Sedan börjar huset fyllas på. Systeryster kommer hem från sin prao på em. Vid 14 tiden kommer bonusbarnen och bonus 12-åringen är hemma hos mamma en stund. Sedan kommer han vid 19 tiden och han skulle ha med sig en kompis som ville sova över. Tur att vi har ett flexibelt hem så att alla kan hitta sig en sovplats! Det jag kan tycka är lite jobbigt är det att man får fylla på och tömma diskmaskinen hela tiden. 
I kväll ska jag se en film och njuta i soffan....i morgon blir det barnkalas för bonuspojken! Det ska bli kul att träffa hans kompisar! Så det blir lite tårtbak idag och så lekar ute i snön i morgon och ett gäng fikande pojkar! Tips på bra lekar mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0