mamma=effektiv!

Nu är klockan några minuter över 8 på morgonen och jag har redan hunnit tvätta och hänga upp kläderna från två fulla tvättmaskiner, renbäddat en säng och bäddat de övriga. Ätit frukost med barnen och torkat av köket och dragit igång diskmaskinen. Innan klockan är nio har jag hunnit skriva en blogg och tagit mig ut i februarimorgonen med tre härliga busungar! Vi hoppas att gammelmoster är hemma idag så vi kan få oss lite "morgonkaffe" som storkillen kallar kaffe vilken tid på dygnet det än är!
Äntligen fredag och en helg när vi är bara vi. Iofs så jobbar min bättre hälft så det blir inte så mycket familjeaktiviteter ändå. Men på söndag ska vi gå och se på Bo-Kaspers och det ska bli helt underbart. de är grymma live och verkligen värda varenda krona. Jag tror att jag måste dra igång lite "Bokka" och rocka lite, eller kanske mycket i köket!


Kommentarer
Postat av: Moster Icka

Tänk vad lite jag vet! Men NU har jag hittat din blogg! ;)

Nu behöver vi sällan samtala med varandra, eller...? :)



Kram! :)

2009-02-22 @ 19:51:18
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0