så var det onsdag...

av någon anledning så tycker lilleman att det är lämpligt att vakna kl 5 på morgonen när det är mammas tur att kliva upp. När pappa ska upp då kan man blåsa på till 20 över 6 och det är ju en enorm sovmorgon i jämförelse! Nu är det mantrat 13 mars, 13 mars som mal i mitt huvud när det känns tröttsamt. Då ska alla grabbarna vara hos mormor och vi ska vara ensamma hemma bara jag och maken hela helgen. Känns lite overkligt. Det är något år sedan sist vi var ensamma, och då var vi på semester i Turkiet och jag sov hela veckan eftersom jag precis börjat vänta lilleman då. Maken åt och åt och jag sov och sov. Men det var underbart härligt! Vi har bokat en veckas semester i maj igen. Då hänger storkillarna med och lilleman är med mormor och farfar halva veckan var. Ska bli toppen att bara åka med de störrekillarna och bonusbarnen och bara leka och ha det härligt. Slippa alla måsten i några dagar! Sedan blir jag hemma i några veckor och sedan bär det av till Kreta med syster yster. Ska bli najs! Ha genast blev min dag lite ljusare och sinnet lättare. Ha det bra där ute!

Kommentarer
Postat av: josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-02-25 @ 07:39:24
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0