Tisdag har varit och farit.....

...det bara rusar iväg och nu är tisdagen snart till ända. Idag har jag varit och lunchat med mina forna arbetskamrater och det var ett trevligt initiativ. Maten var jättegod och sällskapet toppen! Lilleman följde med och han gillar tanterna! 
Idag har vi fått klart att han också får plats på världens bästa förskola! Jag är så nöjd över det! Inte för att det är så många timmar som han skulle behöva vara där till en början, eller någonsin, men det är skönt att veta att han får vara där hans bröder är, och där vi kan vara trygga över verksamheten. 
Jag har inte hört något från de jobb jag sökt och nu börjar jag vänta med spänning. Jag vill veta nu, så man vet hur man ska gå vidare med sitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0