ändrade planer...

..vi hade tänkt åka norröver på lördag, men idag, kanske med aningens snävt tidsperspektiv så blev vi inbjudna på namngivningsfest för lilla M i morgon fredag. Så, det är bara att ändra på planen och frakta sig norröver i morgon. Det känns lite bökigt, men jag vill verkligen vara med. Hon är ju mitt hjärta och lite faster är jag ju till henne trots allt!
Jobbat har jag gjort idag och sedan fyndat på rea! En fin kjol blev det och sedan kom min barndomskompis och färgade mitt hår så man inte ser ut som värsta skatan. Tack S! Och tack moster I för att du var med bröderna bus så valpen fick vaccin...och för att du kokar så gott kaffe till mig när jag kommer från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0