Lördagmorgon...

..det är så skönt att klockan är närmare 8 på morgonen när mini börjar dra igång speldosan i sin säng. Det är värsta presenten juh! Solen skiner på oss idag och jag hoppas på en bra dag!
Idag måste vi handla mat till vårt hus! Kylen gapar tom så när som på en burk surströmming och några andra inläggningar och sylter! Jag tycker att det är grymt trist att handla mat, men vad tusan någon måste ju göra det också! 
Annars har jag ovanligt lite planer för den närmaste framtiden. Jobb måndag o torsdag mellan 10-20 och så är det ett barnkalas nästa lördag. Annars inget! Känns lite udda men skönt..och lite jobbigt samtidigt. Jag gillar att ha koll och planering. Kanske en Ikearesa under nästa vecka???


Kommentarer
Postat av: Erran

Ikea är alltid trevligt! Ett välkommet avbrott i den hektiska vardagen! =)

2009-07-18 @ 14:44:36
Postat av: fru Leijon

varför inte? jag är på- vi ska åxå på kalaset på lördag till damernas förtjusning!

2009-07-19 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0