Nu är det nu....

...måndag morgon och massor av möjligheter som väntar bakom knuten! Man måste ju försöka se positivt på måndag som startat före f-n med en lycklig mini. Han är så underbar när han står upp i sängen och ropar-HUGO! Vilken lycka det måste vara för honom att faktiskt vara lillhusse till två "Hugo"!
Nu ringde vicksamordningen och jag sa NEJ! Hör och häpna vad jag sa! Började säga ja, men insåg att när jag redan ska jobba hela kvällen och har en del uppdrag att utföra innan det så insåg jag min begränsning. Jag har ju ingen tid till övers någon dag eftersom jag har 3 olika jobb att utföra i veckan. Jag är lite nöjd med mig själv måste jag säga. Fast det hade varit kul att jobba fast det blir lite tight att hinna dit till typ nyss och jobba långt förbi tiden som jag ska vara på det andra jobbet. Visst är jag rätt dum som tänker att det kanske skulle funka ändå..man måste ju inse sina begränsningar...jag kan göra mycket men vara på två ställen samtidigt är ändå vansinne!
Nu ska jag vara nöjd över detta (läs ha dåligt samvete för att jag inte gjorde allt för att klona mig) och få i maxi lite frukost och samtliga grabbar i kläderna....
Kram alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0