sköna sommarsöndag....

söndag och solsken och mys med bröderna bus!
Det är tyst i huset och ungarna kollar på morgonbolibompa. Det är så mysigt att mysa med dem på soffan..vilka skatter jag har! Igår kväll såg vi filmen varg med de två äldre. Det var ingen höjdarfilm men det var inspelad i en otroligt vacker miljö! Det är nog ändå en fördel med lovefilm, att man får hem filmer så man kan se lite olika filmer! Jag måste in på hemsidan och lägga in lite nya filmer. Jag har ännu låt den rätte komma in hemma. Den ska jag nog se i kväll och sedan posta tillbaka så jag får två nya filmer att ta med till stugan nästa vecka, om jag inte hinner se dem innan förstås!
Idag blir det badenbaden på tomten..ska bli najs att inviga stolarna på riktigt. Lat är ledordet!
Ha det gott där ute!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0