Toktorsdag..

kan inte säga annat än det! Det har varit fullt ös hela dagen och jag känner verkligen att jag varit igång från arla morgonen. Känns bra!
Idag skulle min pappa ha fyllt 59 år om han fått vara kvar här på jorden. Det är så märkligt att det känns så mycket fast han varit borta så himla länge. Att vissa dagar kan göra saknaden så mycket större och frågorna så många fler. Jag önskar att du hade varit här ibland oss idag....
Idag tog jag med mig Leijonungarna med mig hem från dagis så min cykel var belamrad av barn när jag begav mig hem! De har så himla kul tillsammans och de älskar verkligen makaroner o korv! idag serverades detta utomhus och även grannpojken kom över och åt med oss. Han påstod att han inte skulle få någon mat hemma förrän sent på kvällen. Detta är då ingen sanning, men jag tror att makaronerna och korven stod lika högt i kurs hos honom som hos våra ungar. De hade supertrevligt och åt glass till efterrätt. Sedan mer lek och studs på studsmattan innan vi slank in när Leijonfamiljen lämnade oss och hamnade i badet. Rena och snygga killar käkade sedan "kvällsfrukost"!
I morgon går dagen i arbetets tecken och jag ska jobba från 7.00 och från 14.30 till 22.15. Alltså arbeta arbeta..men sedan blir jag ju ledig i en hel vecka och jag längtar längtar! Ska bli skönt att åka till solen och värmen på Kreta!
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0