Tornevalleypower....

det är som att man kommer in i en dockningsstation med energi när man kommer till stugan! Bara att gå ut och andas är som att det bara öser in energi..Nog fasiken var det välbehövligt. När jag vaknade på natten för att hjälpa midi så visste jag inte riktigt visste var jag var eller vem som var i stugan med oss. Helt väck var jag...kan hända att det varit aningens mycket den senaste tiden. Men nu i veckan blir det lugnare och det känns skönt! Nästa vecka är jag i grekland och det känns riktigt härligt!
Har varit röstmottagare hela dagen idag och det har varit riktigt trevligt. däremellan blev familjen bjudna på god man av familjen på Bäst. Tack vänner, ni vet när det behövs! Ungarna fick vara tillsammans lite grann och de märks att de är som syskon hela bunten! 
Nu är jag lite sliten och trött i globen. I morgon blir det arbete på dc från 8 på morgonen iaf. 
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0