jag är så lyckligt lottad...

..som har världens bästa kompisar! Igår kom MHR och hämtade mig kl 12.30...körde en liten förrvirringsrunda med bilen och tag mig ut på isbanan där fler brudar väntade med varm choklad, macka och korvgrillning. De hade fixat långfärds skridskor och vi åkte i det underbara solskenet! Snacka om att man fick tanka sol och kraft i en vintertrött mamma! 



Sedan mer korvgillning och biltur hem till MV där favoritvinet och TP väntade innan massösen dök upp och knådade min ömma rygg och nacke. Riktigt bortskämd! När jag vinglade ut från massagen så blev det härlig bastu med favoritölen och sedan underbar mat och efterrätt och surr med många glada skratt tills klockan var långt efter godnatt tid för en rutinerad småbarns mamma. Sedan kom världens snällaste K och skjutsade hem smålulliga damer och det var bara att krypa till kojs! TACK MINA VÄNNRT NI ÄR BÄST I HELA VIDA VÄRLDEN! ÄLSKAR ER!
Dock är min kropp helt chockad av det lilla alkoholintaget, vilket resulterar i att den arbetar på högvarv för att bryta ned alkoholen så att jag kallsvettas och kan inte sova. Så när lilleman ville kliva upp före 5 i morse så kändes det som att det var lika bra att kliva upp och låta maken sova. Om någon timme kommer väl tröttheten slå till och då kan han kanske avlösa mig så får jag en sovmorgon fast aningens senare än jag hade tänkt. 
Idag kommer mamma och syrrorna för att vara med lilleman medan jag är på skolan mån och tis. Jag är så tacksam över att mamma vill vara med sina barn och att hon ställer upp på alla omöjliga tider och dagar utan särskilt lång inställelsetid. Ska bli kul att träffas och hinna umgås lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0