L, Ö, R, vad betyder det?....

..det undrade jag en gång för länge sedan när jag och kompisen M hade druckit aningens för mycket....men nog är det en berättigad fråga kan jag tycka!
Idag har vi varit på dop i Gammelstads kyrka. Det är en fin byggnad, men jag tycker inte att den är slugt utformad för vi såg då ingenting av dopakten så det var lite tråkigt. Nåväl, lille gossen blev döpt och han var så fin! Nu är alla bebisar i min bekantskapskrets döpta så nu lär det dröja innan jag får gå på dop. Min kusin ska bli pappa snart, men han har gått ur svenska kyrkan och hon är buddist så det blir inget kyrkdop i allafall. Nåväl, vi har ju hunnit igenom ett gäng dop och snart kommer det väl syskon till de små hjärtana! 
I morgon blir det 1 års kalas för lilla hjärtat N! Tänk att det redan gått ett år sedan hon kom till jorden! Hon är så fin så fin när hon skrattar med alla sina fina små tänder som sticker fram....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0