Äntligen hemma..

..nu är jag hemma igen...min egen dator och min egen säng hägrar i kväll efter att jag varit och kört AQUA! I dag ska jag bjuda min kompis på middag och lite surr då hon inte kan anlända till festen på lördag. Ska bli trevligt!
Mina händer är söndertvättade så de kommer att njuta av några dagar utan barnen så de sparas lite. Det är så tyst hemma. Jag kan inte komma ihåg att det varit så här tyst i huset...men det var det ju innan vi hade barn. Vad var det för liv egentligen. Då var man så nöjd...men nu tror jag att jag skulle bli galen om jag inte fick tillbaka mina barn efter några dagar. Då ska jag bara pussa och krama på dem...titta på dem när de sover och tänka..DE ÄR MINA!

Nu har de ringt från det andra stället där jag var på intervju för. Det jobbet blev inte heller mitt, jag snubblade på målsnöret och var, som chefen uttryckte det, god tvåa. Det var ändå kul att få feedback på intervjun och veta att man är rätt ute, att man har gett ett gott intryck. Det är ju så när det finns personer som har mer erfarenhet, och erfarenheten kan man inte erövra om man inte får jobbet. Nåväl! Jag har kastat in 6 nya jobbansökningar idag och har ställt in mig på att gå till arbetsförmedlingen för första gången nu när jag är 30 år gammal. eller ung....eller oerfaren..vilket man nu vill! 

Nu ringer bonustjejen och vill inte vara hemma...det är jobbigt att vara 11 år..tack gode gud att det var ett tag sen.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0