Veckan till ända...

..snart en ny vecka och nya härliga möjligheter! Ser fram emot en trevlig vecka! 
  • På måndag ska jag köra två pass på Örnen för riktiga pantertanter, på kvällen blir det umgänge med goda vänner och kika på fina kläder...bl a www.meandi.se och www.blingo.se jag tycker att ni kikar in så får ni se mycket fint! 
  • På tisdag blir det skola och mest troligt åker jag upp till tornedalen med maken för att vara med på hans morföräldrars bisättning. Något mindre roligt, men det känns viktigt att åka och få krama om svärmor och syskonen efter deras mastondont förlust av båda föräldrarna på en vecka. Även om de var gamla så är det en chock att förlora sina nära så snart inpå varandra. 
  • På onsdag blir det mysdag med grabbarna bus och tandläkare med midi, sedan Cardio Core pass på kvällen. 
  • Torsdagen bjuder på ett besök på arbetsförmedlingen och kvällen avslutas med Aqua pass. En välbehövlig input efter besöket på AF! 
  • På fredag ska jag lämna kiddsen på förskolan, gå hem och packa ihop inför en ev helg i stugan och sedan göra mig färdig för en anställningsintervju! Jag håller tummarna för att det går vägen så att jag inte behöver besöka AF fler gånger! Det verkar vara ett toppenkul jobb så.... 
  • Helgen kommer mest troligt spenderas i stugan, men jag vet inte ännu säkert. Vi får se hur det blir. Vi har bonusbarnen också så vi får se. Men det blir nog bra ändå! Så ser veckan framöver ut! 
Jag skojade med en kompis att det är lika bra att jag fortsätter att lägga ut veckans mat på bloggen så hon vet när hon ska dyka in på middag! Så "I" håll till godo:

Måndag: Matpaj (köttfärs)
Tisdag: Nudelwok m kyckling
Onsdag: Potatis & farmors morotstorsk
Torsdag:Fylld frukostkorv
Fredag: Köttgryta och ris
Lördag: Grillat i stugan
Söndag: Kycklingbiffar och pasta

Ha det gott där ute! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0