Jobbonsdag.....

Så var det redan onsdag kväll och jag har verkligen haft en jobb onsdag. Med start på arbetsdagen kl 6.45 och och sedan hem vid tio, och tillbaka vid två och hemma vid halv tio, lagom till att släppa maken på arbetet. Man behöver inte vara rädd för att vi ska umgås för mycket ett vecka som denna när vi bara har skiftbyte. Först sover jag, sen kommer maken hem och sover, jag far på jobbet, han vaknar och när jag kommer hem hoppar han i bilen och drar till jobbet.....
I morgon ska jag på dagis och käka frukost med ungarna där! Ska bli kul att träffa mammor och pappor och barn! Sedan ska jag fixa lite och på eftermiddagen ska jag jobba igen. Sedan en arbetsdag kvar, kväll även på fredag och sedan inspirationseftermiddag på lördag och på söndag -SOLEN här kommer vi!
Ska bli otroligt skönt. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0