...mediciner är toppen....

...vilken tur att det finns medicin när ens barn är sjuka och att det kan göra dem friska igen! Jag är så glad och tacksam att jag bor i Sverige och att vi har fri sjukvård för barn och tillgång till mediciner! Lilleman börjar bli lite piggare och med alvedon och kåvepenin i kroppen så åt han faktiskt lite mat idag! Känns bra. Även om det inte var många makaroner han petade i sig så känns det bra att det är på rätt väg!
Har varit och firat lilla V som fyllt 1 år. Tänkte åka med hela barnaskaran i em men eftersom lilleman är sjuk så vill jag inte smitta ner någon mer. Stackars mamma fick cykla upp själv och fika och snacka med mamma M medan jubilaren sov och syskonen var på dagis....Det var som värsta bonusen att hinna prata, det händer allt för sällan. När man ringer så är det alltid någon av våra barn som hittar på något, och när kvällen kommer är vi båda lika trötta och slut så vi vet inte vad vi talar om..Tack vännen för att du finns i mitt liv! För att du är den du är och för alla skratt till det smådråpliga liv som man har med småbarn i huset. Halleluja och skål för alla naturliga F!
Snart ska jag dundra iväg på min blåa springare till förskolan och hämta mina storisar. Sedan kanske maxi får åka till sin bästa kompis och hälsa på alldeles själv om han vågar och vill. Det skulle vara första gången utan att jag är med...det är en spännande resa att få följa sina barn och se hur de växer som personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0