Nu är det snart snart snart!!!

Har varit och checkat in bagaget och ska nu vara hemma någon timme eftersom flyget var två timmar försenat. Känns himla skönt att ha checkat in så vi kan vänta hemma längre med ungarna och slipper hänga på flygplatsen i onödan. Känner att stressnivån i kroppen har gått ner otroligt, att jag hunnit allt och lite till (!) som jag hade planerat. Helt skönt att nu få åka och vila upp sig i solen. Det var jobbigt när lilleman skulle åka med mommo. Hu vad det skar i mitt hjärta, men han kikade på mig, kikade bort och skrattade. Jag vet att han kommer ha det toppenbra utan oss hela veckan. Vi kommer också ha det bra, vi har ju med oss bröderna och bonusarna...vi kommer att få sova om nätterna och lite längre på morgonen och det är inte tokigt att kunna göra det!
Nu ska jag göra en fin att göra lista till svärisarna som kommer ner med mini till helgen! Tvätta fönster, kratta lite, byta lampknapp till toan uppe...fixa borgen....skämt å sido, de behöver inte göra något, men jag vet att de gärna vill så det är lika att skriva ner sådant som vi skulle behöva få gjort!
Nu ska jag njuta och lata mig, läsa bok, tidningar och lösa korsord! Allt sådant som man knappast hinner med hemma. Nu är det semester! Jag återkommer om en vecka med bilder och berättelser! Hoppas ni får goväder här i norr så det är grönt och fint att komma hem!
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria T

Lisa... Njut nu av semestern, lova att koppla bort allt och alla här hemma (ok, mini får du väl tänka på då;)), ät gott, sola, bada och bara njut och ladda batterierna! det är du och ni väl värda!

Tack för en underbar dag i går! Du är en klippa och en guldklimp i mängden!

Kram på er. ses om en vecka!

2009-05-10 @ 20:20:21
URL: http://mariathornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0