Skol o jobbdag är över...nu bara mysa kvar!

....det är lite så när min man jobbar natt och jag vet att jag måste stressa iväg på morgonen att jag inte riktigt kan slappna av när jag sover så jag är trött redan när jag vaknar. Sedan iväg med världens finaste barn till förskolan och sedan raskt hem för att hinna till skolan i tid. Vår redovisning gick riktigt bra..jag är nöjd! Sedan vidare för att ta emot röster i förhandsröstningen i EU-valet. Hemma trött vid 17 tiden. Jag hade lovat maxi att bygga ihop hans nya lego som han fick i söndags och nu är det gjort. Jättefint piratlego! Nu längtar jag mest till sängen..men jag tänkte cykla hem M:s cykel och springa från Bäst. Men det beror givetvis på vilken tid min make hinner hem från crossbanan. Det är ju viktigt att han får lite egen tid eftersom man har så gott om det när man båda jobbar och man har 3 små barn -NOT. Då kan jag bli otroligt frustrerad på min man som alltid tar tiden och struntar i vad jag vill och så blir jag arg på mig själv för att jag inte orkar stå upp för mig själv alltid. Nåväl. Det blir ju bra. Jag har ju fått vara och leda Aqua hela vintern så nu är det bäst att jag håller mig hemma hela sommaren. Maken har ju bara varit hemma hela vintern ;)..jag kanske har lite dåligt minne, det kanske inte riktigt var så det var, men men....snart 1 vecka i grekland....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0