Sunny sunday...workday...

nu har jag avslutat 7 dagars arbete..som iofs följs av 5 arbetsdagar till innan jag är ledig en hel dag..men snart snart snart är det Grekland!Det bästa med att arbeta på gruppis är dock att man kan vara ute på arbetstid och det är en löneförmån som inte ska underskattas...Nu är jag trött trött, men i morgon ska jag lämna barnen på dagis vid 10 och sedan slappa till kvart i ett när jag ska vidare på olika uppdrag....Sedan jobb....Längtar efter att ha ett socialt liv och träffa mina vänner..kanske ta en promenad..det blir bättre nästa vecka..men på något vis låter det som en bekant tröst som inte uppfyllts...
Nåväl, det blir nog bra. Nu trött. Sova sova säng ...

Kommentarer
Postat av: Maria T

KÄraste Lisa,,, ta inte ihjäl dig! även om semestern är nära såmåste du hinna andas lite Lisa-luft också, visst!!!

njut av din halva fm i morgon!! Kramar

2009-05-31 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0