Så var vi igång igen....

..måndagen har gått i ett rasande tempo. Började morgonen med att vara på örnen och köra järnet med mina underbara damer! De är helt enkelt toppen! Därifrån for jag och lämnade lite gamla jackor till Riacenter. Känns bra att ens gamla avlagda kläder kan värma någon annan i vinterkylan! Så, ni som läser min lilla blogg...har ni några överblivna varma kläder och skor, schampoo-varuprov eller liknande som ni inte längre behöver så lämna det till dem, det ligger vid Hälsans hus inne i stan!
...
Idag har jag bjudit min kära vän S med barn på middag...innan middagssällskapet anlände fick jag vara och lämna unghunden till kompisarna på andra sidan gatan..eftersom lilltjejen inte ville dinera hos mig för att jag hade en hemsk och stor hund! Han är ju stömlig hunden, kan inte säga annat..men nog är han hiskeligt söt och go på alla de sätt och vis! De är så fina S:s ungar! Så goa och pratglada! Vilken ynnest det är att bo så nära varandra att man åtminstone ibland hinner umgås! Tack du för trevligt sällskap och den roliga Emil filmen som ungarna fick i present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0