Å så var halva veckan avklarad...

..å i dag har jag faktiskt fått lite gjort för en gångs skull! Kan vara att min upprördhet över den trasiga diskmaskinen fick igång hela mig! Idag har jag rensat båda storkillarnas rum och slängt och skickat iväg leksaker....jag har sorterat en massa papper och hunnit laga middag, diska, natta barn och hunnit hämta ut paket på coop....STOLT får man väl säga att jag är över mig själv idag! Kan kanske också vara så att när man är själv så har man inte något val..man måste lösa en massa vardagsbestyr på egen hand...men jag gjorde det med bravur idag!
I morgon hoppas jag att energin finns kvar så jag får ännu mer utfört för det behövs i vårt hus ska jag säga! Ska ladda upp lite bilder från rensningen i grabbarnas rum, men det får bli en dag då jag ha tid att sitta med bilder!
Maxis vattkoppor kliar så han inte kan sova och ingenting är bra. Å vad man vill plocka av dem deras smärta och klåda...men man kan ju inte det. Å kanske är det tur det ändå. När man är liten behöver man ju inte fixa något annat än bara vara..och det kan ju vara nog när man är sjuk.
Ha det där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0