Nog är det väl ändå...

...nu är mina barn sjuka igen..jag blir galen. Jag vill att de ska få vara friska och nöjda och glada! Det är hemsk att se sina barn sjuka...man vill ju göra dem friska och krya och att de ska få må gott alltid!
Annars har dagen varit trevlig..lite plugga och mycket socialt! Lunch med M & S på stan..sedan en tur ut på expert och rusta och HM...Jag och Maxi har varit på sportakademin för första gången och det var roligt! Sedan hem och mysa en stund innan jag drog ner till ACL....och mör med henne och kollade Idol..sedan tvingade jag med henne till Jourcentralen för att få sin arm undersökt. Hennes arm såg helt märklig ut och jag ville inte att hon skulle gå och lägga sig utan att ha låtit en läkare titta på den armen. Hem kom vi alldeles för sent för mina nya sovtider så nu sket det sig igen..suck. Men jag känner att det var viktigt för mig att veta att hon fått medicin och att en läkare tittat på armen för den såg märklig ut.
Nä, nu märker jag hur förvirrat inlägget blir. Dags att sluta sina gluggar! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0