Nya friska tag...

en natts sömn löser faktiskt en del problem. Eller kanske var det att vi åkte iväg och avståndet också gjorde sitt att det känns lite bättre idag. Jag har surfat runt för att hitta lite vägledning på vad saker och ting kostar att ersätta. Bara ungarnas TV-spel med några få spel till (mitt gamla från 80-talet) kostar över 3000 kr begagnat på nätet. Ska ringa försäkringsbolaget i morgon och kolla vad de ska ha av oss, och så ska jag leta efter kvitton. Men vem fan sparar kvitton på allt? Nåväl, det blir nog bra vad det lider. Känns bättre idag, även om det inte kommer kännas OK när det gäller stugan på länge. Maken har redan planerat för en låst bom för vägen och lite övervakningskameror lite här och var. Nog känns det hemskt att det är så man måste göra. Att folk, nä fän är det, inte kan skilja på ditt och mitt.
Nu när maxix vattkoppor har börjat torka så får midi feber idag..jag antar att han är prickig i morgon. Så, då går jag in på vecka 3 av VAB. FK I LOVE U! Eller egentligen inte. Det känns som att man är ett skämt. Men vad göra när man har tre barn som inte vill vara sjuka samtidigt. Nåväl, då får de en vecka var ensam med mor eller far. Kanske välbehövligt för både föräldrar och barn!
Kram på er alla där ute..och tack alla som skickat kramar och tänkt på oss. Att bli utsatt för brott är värre än man kan tro..så era kramar har verkligen lindrat....TACK TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0