Så är veckan till ända....

Söndagar är lite som summeringarnas dag..Har varit på "kalas" hos gravida "L" och skrattat så tårarna runnit. Det har ju hänt så mycket under åren som gått, och eftersom man känner varandra så kan man skoja om de märkligaste saker. Trevlig avslutning på en annars rätt tuff vecka! När jag kom hem från firningen så har jag surfat runt på nätet och varit nostalgisk. Lyssnat på en av mina all time favorites Lisa Ekdahl. ÅH vilken songwriter hon är! Vilka texter, vilka låtar..så mycket känslor. Så nu sitter jag här och r tårögd och berörd. Känner mig helt varm i kroppen..så bra är hon! Gå gärna in på hennes hemsida och lyssna...det är ljuvlig musik och det är bara att blunda så åker man iväg på en minnesresa! Hon skriver sånger om saker som vi alla varit med om och som man kan knyta till olika faser i livet. GRYM!
Annars har jag varit och kört ett aquapass på pontus och pysslat på lite här hemma. I morgon ska jag köra två pass på Örnen och försöka plugga lite där emellan. Annars har jag inga vidare utsvävningar inplanerade. På söndag ska jag dock, hör och häpna, dra iväg och rida islandshäst! Det ska bli så himla roligt. Tack du undernbara M som fixar sådana aktiviteter. Jag tycker alltid att det är roligt när man talar om det men är sämst i världen på att boka in och verkligen genomföra! Nu ska det i allafall bli av! SKOJ!
Nä, nu måste jag smyga ner i bingen och öppna flickan som lekte med elden....längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0