Låååång vecka...

..det känns som om veckan varit ovanligt lång..eller så är det för att jag gjort så vansinnigt mycket..jag vet inte. Nu är det iaf äntligen fredag och jag ser fram emot en trevlig helg! Ingen stress och inga större måsten....å hela familjen är samlad..lovely!
...
I morgon ska maxi & midi på kalas hos kompisen H inne i stan. Jag vet inte om det blir mamma eller pappa som drar vinstlotten. Mest troligt pappa. Mamma får ta vinstlotten på söndag då vi ska ner till Viken och fira O som redan fyller 5 år. Fasen. Jag minns så väl när vi besökte lillhjärtat på bb. Så liten och fin...fortfarande fin om än en större modell...Tiden går alldeles för fort helt enkelt.
...
Snart ska jag slänga in poppispåsen i micron och ladda dvd:n med G-force...sen ska jag bara råmysa med mina fina skatter. Maxi är på badhuset på simskolan med moster I så han får krypa ner i soffan aningens senare. Sedan hoppas jag att samtliga skatter myser LÄÄÄNGE i sina sängar i morgon eftersom det är jag som ska kliva upp....
...
På kvällen blir det party! Jag ar varit på bolaget och shoppat 5 flaskor med olika innehåll. Lagom för mig!
Vi ses kanske i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0