Trött, trött...

och jag vet inte varför. Fasen. Nu för tiden får man ju sova hela nätter. Barnen har varit hos mommo och farmor i flera dagar. Kanske är det det. Att man saknar dem så mycket att man blir helt matt? Kan det vara så? Då är det skärpning mamman som gäller!
...
Idag har jag varit flyttfirma AB och burit runt möbler för att göra plats för vår nya familjemedlem. Vi har tack o lov ett flexibelt hus och multifunktionella möbler så det mesta går att lösa. Man har verkligen massor av saker. Undra vad man ska med allt? Jag ska försöka ta mig en rensning av lådor och göra plats och ordning. För det smyger alltid in något i vårt hus. Som idag när jag var till Piteå och jobbade...två nya tröjor och lite presenter till finaste maken..som han ska få när vi har 7 årig bröllopsdag ssssssssch ;)
...
I morgon ska jag till Arjeplog och jobba hela dagen lång. Det blir nog trevligt och bra! Det är härliga personer som finns där uppe och en ynnest att man får möjlighet att möta alla dem! Jag kommer nog vara slut som artist...men sen är det bara en dag till att jobba innan en långhelg i stugan. Längtar massor efter det..både efter stugan..men mest efter att få vara med mina fina barn! Nosa på dem..pussa på dem..krama dem!!!!
..
Man blir ju galen när man inte får vara där de är! Men jag har förstått att man måste öva på det. Att inte bli galen och att inte låta barnen veta att man blir galen av det. För de ska inte behöva få dåligt samvete för att de har en galen mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0