Day 10 – What you wore today

Som jag skrivit i presentationen av mig så är jag ointresserad av mode. Jag gillar kläder som är sköna och enkla. Jag gillar kläder med mycket färg! Jag har även en förkärlek för randiga tröjor. Jag ÄLSKAR randiga tröjor!
...
Idag har jag på mig mina favvojeans..brukar köpa Lee, men dessa är Levis. Någon lämplig modell så man inte visar rumpan men som inte är höga. Till detta har jag en lila/cerice och vitrandig tröja, en lila, cerice, grå och blå "halsduk" och en lila tunn fleecejacka. Randiga strumpor....
...
När jag lämnar tågets värme tar jag på mig mina svarta Ice bugs, min täckkjol som är svart, min gråa dunjacka och min rosa mössa som bästa A.L stickat till mig....
...
Jag har även ett par alldeles för stora trosor på mig om någon vill notera. Kan ännu skratta när jag tänker på hur jag hängde upp dessa trosor på torkställningen och tänkte att när man är gravid så förvandlas man verkligen till elefant. Av någon anledning hamnade elefanttrosorna i väskan när jag skulle åka till Kiruna. Nu är elefanttrosorna på en mindre rumpa...det funkar. Man får gott om luftspalt! Luft värmer!
...
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0