Day 14 – What you wore today

Vad jag hade på mig idag....igen!
..
I morse tassade jag runt i makens arbetströja och långfillingar.....sen svidade jag om till makens gamla t-shirt och skalbyxor..jacka...mössa och vantar och drog iväg på en härlig långprommis på isen med hundarna. Fick trevligt sällskap av grannen på skidor och unghundens bästa hundkompis. De skulle egentligen till ormberget, men hunden Uh ville hellre vara med oss. Efter en lång och skön prommis behövde jag verkligen en dusch! Dunjacka och rask prommis (som det blir om du går med någon som åker skidor) är inte alltid den bästa kombinationen...
...
Sedan på med strumpbyxor och gråkjol och svart tröja och favvohalsduken (samma som jag hade på senast under detta tema!) Härliga familjen F/E kom förbi och lekte och fikade med oss. Så trevligt!
...
Nu ska vi snart packa in hela familjen i bilen och åka ner till Viken och familjen B där vi ska avnjuta en god middag med trevligt sällskap...Sen blir det hem och lägga barn och sen ska jag och maken på bio och se Änglagård 3. Fina N kommer och hänger här så vi kommer iväg...det är en bra julklapp det!
..
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0