Day 17 – Your favorite memory

Det finns så många minnen som jag blir glad av...
  • När faffa kom ut och applåderade när jag tagit körkort.
  • Studenten
  • När jag var övermarskalk vid doktorspromoveringen
  • När vi hämtade Hugo hund i dalarna.
  • När jag sprang in hos K o L och såg makens rumpa...
  • Min och makens resa till Santorini
  • Mina och vännen S alla galna resor...
  • När jag fick veta att mina barn bodde i min mage och när jag såg dem första gången...
  • När jag och J åkte Balder i somras....
  • Vilda och galna tjejfester
  • Ett möte på en balkong
  • En övernattning i Hällfors med efterkommande morgon ;)
  • Fostrets farfar
  • Sir james åker i framsätet i bilen...
  • Vårt bröllop...
  • Fjällvandring med liten Hugo hund...
  • När jag höll lilla A i min famn första gången...Å vad lycklig jag var..å vad liten hon var. Men helt perfekt och OK!
  • ...
Listan kan göras hur lång som helst! Men alla minnena är med personer som jag älskar massor! Ni är bäst! Det är för att ni finns som jag kan plocka fram dessa minnen och le även när det är deppigt!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0