December är ingen turmånad för oss....

Först kör jag över en räv....nästa gång jag tar bilen kör jag fort och blir haffad av polisen...sen kör jag i diket...sen stannar bilen och dööör när jag är och handlar, när maken kommer till undsättning startar den hur bra som helst...
...
När vi ska gå på bio är det repor på filmen....när maken ska gå på banken så blir där strömavbrott...När jag kör torktumlaren så blir det blött på hela golvet...osv osv osv
...
Det kanske är så att någon tycker att vi alltid har det så finemangs och att vi inte fått vår beskärda del av otur under året så allt kommer i slutet. Får tro det. Då känns det bättre! Jag gör gärna bort all otur nu så att 2011 bara blir helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0