I-landsproblem....

..känns nästan hemskt att man varit illamående av att tvingas välja mellan två bra jobb. Speciellt när man vet hur det känns att inte ha något jobb alls. Å när jag väl har valt så känns det som att man valde fel. Men nu när jag hunnit fundera en stund så känns det inte lika surt. Jag är glad att jag fick frågan.....Det hade varit hiskeligt skönt att slippa en massa saker som finns i konsultlivet. Men samtidigt så är det hiskeligt skönt att mitt jobb inte påverkar familjen mer än vad det absolut måste. ...
...
Även om jag ibland känner att jag vill ha ett ställe att jobba på. Ett fikarum att dricka kaffe i...några fantastiska arbetskompisar att skratta tillsammans med så har jag världens bästa chefer. De tror på mig. Jag får skapa min egen värld..som att vara egen företagare utan att vara det! Även om de lediga dagarna sällan blir så många eller så långa som de borde, så älskar jag mitt jobb...eller kanske lite som han Håkan Hellström, Hatar att jag älskar...
...
Men nu är beslutet fattat. Jag har gjort någon annan glad, för nu får denne chansen till ett jätteroligt jobb! Det gör att det känns lite bättre att ha fattat beslutet.....
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0