Helg och fredagsmys....

med let´s dance...Jag har myst med mini i soffan och det är så himla härligt..när han skakar på hela kroppen för att man ska klia lite mer....MYYYYS! Idag har jag varit och shoppat två par jeans till mig och massor med star wars kläder till mina killar. Maxi tyckte att mini måste få en star wars tröja nu när han fyller 2 år..så han måste väl det då. Föga brydd tror ju jag. Men Maxi är mycket bestämd på den punkten!
...
Ska dra till butiken och handla karra..till granen för morgondagens plundring. Fina faster har skickat choklad från tyskland, men det tål ju inte bonusen så jag måste fixa lite till honom!
...
Nu Willy på lets dance...inge mer blogg! Heja Willy!

Kommentarer
Postat av: Elena

hejsan tänkte bara lämna min blogg adress :)

2010-01-10 @ 01:35:29
URL: http://proudgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0