Måndagen är snart till ända....

Nu har verkligheten kommit ikapp...varit och kört två aquapass, flyttat kontoret och fixat med papper...hämtat barn på dagis och fixat middag etc eftersom maken är på jobbet..Idag skulle min "mommo" ha fyllt 68 år om hon hade levt. Tänker på henne idag. Tack för allt du lärt mig mommo, och för att jag har fått vara så mycket med dig! Alltid en plats i mitt hjärta!
...
Idag har även en farbror som jag varit god man för i över 4 år gått ur tiden. Känns konstigt att han inte längre finns. Han har haft jättefina år på äldreboendet, med toppenpersonal och mycket värme! Kommer att sakna dem nu när man inte längre behöver åka dit och hälsa på honom. Så livet i alla dess faser har varit nära mig idag....
..
Nu jobba lite när barnen sover och sedan i säng! God natt alla vänner, var än ni är!

Kommentarer
Postat av: BM

Jag också saknar på "piippu-muori" och alla de tiderna jag fick vara i hennes sällskap.

2010-01-12 @ 00:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0