Wiiiiiiiiii...

vad roligt det är att spela super mario på Wii...särskilt när man kan vara flera inne i världen samtidigt och spela tillsammans med ungarna! Jag och bröderna bus har skrattat så tårarna har runnit! Det är länge sen som jag hade så roligt en helt vanlig tisdag!
Annars lunkar livet på som vanligt! Har jobbat idag och ser fram emot en dag utan väckarklocka i morgon....sedan hade jag tänkt hälsa på lite om någon är hemma..måste ju börja infria mitt nyårslöfte! Men när det är så här kallt så vill man helst låta bli att lämna huset! Tur att Facebook och bloggar finns så man vet vad ens vänner pysslar med!
Frys inte mina vänner...kryp ner under en filt, se en bra film, läs en god bok..eller bara slumra en stund!

Kommentarer
Postat av: Erika Å

Inte varit in här på jättelänge! Fullt upp med ex-arb... Läste om dina tankar om julklappar å jag håller med dig! Jag blir ju nästan ... arg... när jag får en julklapp som vem som helst hade kunnat få... Typ en korg med godis........... hihi. Man kanske kan kalla mig för otacksam åxå... =)

2010-01-06 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0