Snart är det dags att jobba som vanligt igen..

fasicken vad tiden går fort. Det säger bara slurp så är sommaren förbi..så blir det höst och hoppsan..då var det redan jul! Herreminjeee..kan man inte bromsa tiden lite ibland?

Idag är det jobb för hela slanten. Först en massa coaching på Y och sedan ska jag till Gruppis och jobba ett kort pass....Skojade med mamma att när man har sådana spenderbyxor som jag haft de senaste veckorna så är det bäst att det rullar in pengar så det står härliga till ;).

Har fått min fantastiska robotdammsugare igår! Den är underbar! Igår dammsög den grabbarnas rum medan de låg och sussade i sängarna! När jag gick ut och plockade ihop på tomten dammsög den hallen...I morse har den dammsugit hela källarplanet medan jag åt frukost och fixade med killarna! Mer robotdammsugare till folket helt enkelt!

Ska vara och fixa en biljett till Pite dansar och ler som jag tänker besöka i morgon! Måste bara lyssna på bästa Lars Winnerbäck i sommar! Han är så himla grym! Har lyssnat, lyssnat och sjungit högt....till och med barnen vill höra låten med spilld mjölk... 

Ev åker min övriga familj mot tornedalen..då ska jag och finaste doggarna mysa och promma..och så ska jag försöka ta mig på fest hos fina Hx2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0