Biobesök...

När bästa maken fyller år och mamma så tursamt råkar vara i stan är det bara att ta chansen och dyka in i biomörkret! Igår gjorde vi så! Vi såg en superduperfilm...iaf om man är som jag så tycker man så om Robin Hood. Så om ni vill se sen mycket härlig film med både action och kärlek så är det ett tips!
...
Annars har det varit en helg i shoppingens tecken med mamma och syrrorna. Nu har jag lite sommerkläder..en ny sportbh så nu är det bara dojorna som fattas...kan snart inte skylla på något och bara bege mig ut och springa. Behöver det...måste bara ORKA!
...
Gammelhunden har åkt upp till mamma på kollo i veckan. Kan vara skönt för gamlingen att vila lite där. Har varit intensiva veckor och man märker att han inte är en fjortis något mer. På fredag åker jag och ungarna upp till stugan och då tar vi med honom! Ska blir så skönt att vara i stugan och bara vara. Bonusarna ska med och fina A. Krocket har jag shoppat idag..och brännbollsgrejer så i helgen blir det lira av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0