Reslust!

När man är lite sliten och trött som jag en dag som denna blir iaf jag sugen på en resa till solen och värmen. Restaurangmat och städning varje dag på rummet. Jag har tävlat på Nazars sida på facebook . Om man vinner så får 3 vänner hänga med..kravet är att de också varit med och tävlat. Kom igen mina påhittiga vänner, det är ju värsta chansen! Tävla så vi trötta och slitna och fantastiska mammor kan åka på en vecka med lugn och ro och hinna säga allt det där man kommer på när man cyklar hem efter ett snabbt besök....eller när man ligger i sängen och inser att just..det var ju den jag skulle ringa innan klockan blev för mycket. ÅÅÅÅÅÅ vad jag vill vinna! Tävla mina vänner, gör det nu! Ni har säkert en så himla bra motivering så att ni vinner! ÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0