Småkakor i ösregnet...

Hittade en så fin kakburk på lagerhaus...så jag var tvungen att baka lite småkakor för att den inte skulle gapa tom...lite vaniljhorn och lite Brysselsyltkakor...gott och mysigt i regnet!
...
Helgen har sprungit förbi...party på fredag med fina M och A....man behöver skratta lite ibland...igår var det ju bröllop för hela slanten..om jag nog tog en och annan stödvila emellanåt. Det kostar att ligga på topp!
...
Idag lite städning..men det är så mycket roligare att baka så då gjorde jag det...sen kaffe med fina A och sen kom bästa S med sina fina skatter och det var long time no see..TREVLIGT!
...
Nu har jag bastun full med både små och stora killar. Våra, grannens stora och så Monster och monster boys....och bonus såklart! Stora monsterboy ville retas lite med mig att jag inte fick basta med dem...Ibland vill man ju säga tack gode gud för det...men det kan jag ju inte. Men hela hjärtat skrattar och är tacksamt över att jag får gå och basta själv på en stund...lägga mig över hela laven och sträcka ut mig i hela min längd i värmen..ingen som ska in och ut ur bastun..ingen som måste kissa eller duscha eller som vill bada balja. Så skönt...så oj vad synd det är om mig *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0