Somliga går i trasiga skor...

...och somliga (Läs L) kan inte gå i några skor utan att få skavsår. Förra veckan skavsår på hälarna efter en promenad på sådär 50 meter totalt. Idag lika lång promenad med andra skor. Resultat: Skavsår på båda lilltårna. Blir så galen på detta fenomen. Det gör grymt ont och jag kan inte ta på mig några skor just nu. Jag har ursvårt att köpa skor som jag verkligen kan använda. Är så himla less på mina gympadojor och man vill ju se schysst ut ändå. Suck. Vilken tur att jag inte är någon skogalning för det hade blivit så himla dyrt då det tycks vara så att de enda skorna som funkar på mina fossingar är sådana som kostar kring tusenlappen. Många pengar och lite skor helt enkelt!
...
Skulle lägga in bilder från trädgården.på mina nya planteringar inspirerade av värsta pyssliga mamma L från bäst. Av någon anledning hittar inte mobilen blåtanden i ibooken..så jag får inte över bilderna..inte min dag helt enkelt!
Hittade en helt underbar rosa pelargonia med röda inslag och knallcerisa minirosor som jag planterat med tagetes och lobelia. Älskar färg! Måste bara vara och hitta lite fina krukor. Funderar på att gå på återvinningen. Man kanske kan hitta saker som man kan plantera i där??? Som sagt, grymt inspirerad av bästa mamman på bäst.
...
Finns ett helt underbart växthus hos hasselforsgarden. Å vad jag önskar att jag hade en tomt där det hade passat något så här fint! PÅ samma hemsida finns dessa underbara stenar! Å, tänk om man hade öga för var man kan sätta sådana! Så fina! Jag som gillar lite märkliga saker hade inte haft något emot en sådan här härlig kruka/badkar...Som jag hittade på en underbar webbsida med mycket roliga prylar!
...
ÅÅÅ..jag hade ju velat lägga in bilder på hur bedrövlig vår uteplats ser ut just nu..bara för att kunna smälla upp en fin efterbild när jag hittat alla fina saker som bara väntar på att bli shoppade för att göra det från ett vrak till ett myshak.....Jag har iaf en tanke om att det ska bli fint! Bra och billiga tips mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0