Fryyyys....iiiiii..kallt...

sitter här under en fleecefilt och huttrar. Termometern visar att det är 23,4 grader varmt inomhus....Jag har frusit hela dagen..det har varit 0 gradigt och jag har huttrat i dunjackan....Tror att jag är trötthurvig. Jepp, det är det jag är!
...
Annars har jag landat efter en helt skön helg med trevligt sällskap i stugan. Vi har verkligen slappat och njutit hela helgen lång! Ungarna har varit överlyckliga över sällskapet och att ha någon annan vuxen i huset som inte bara är vuxen, utan både trevlig och rolig samtidigt är inte fy skam. Tack fina V! Fasen vad laddade vi var för att spela lika par leka bäst...å så hade våra karlar slocknat efter 14 mil på skotern....middag och bastu med en kall öl. Hoppas ni inte blev avskräckta av snömängden och bushen så ni vågar och vill hänga med en gång till!
...
I morgon blir det förhoppningsvis en mycket trevlig dag på jobbet. Jag längtar! Med skräckblandad förtjusning ser jag fram emot att jobba med ett gäng tekniker om kommunikation och samarbete! Ska bli hur kul som helst!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Klart vi vill hänga med igen! var supermysigt. Då SKA gubbarna spela lika par leka bäst, det ska vi se till!;)

2010-04-14 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0