Racertempo...

det är vad veckorna har nu för tiden...det känns som att det är torsdag..sen är det måndag och sen kommer torsdag igen..kan det verkligen stämma??
I morgon är det äntligen fredag och dags att bege sig mot stugan igen. Så skönt! Å så får vi sällskap av N & V så det ska bli extra kul! Nått glas vin hoppas jag på lördag kväll..och spel! Å SOLSKEN!
Nästa vecka blir en intensiv vecka på jobbet. På söndag åker jag till Kiruna, måndag jobbar jag där..kommer hem sent på kvällen och tisdag och onsdag ska jag vara och köra samarbets- och kommunikationsövningar med ett företag. På torsdag blir det mer planer och sedan upp mot tornedalen igen......Så skönt med en långhelg. Efter påsk hinner vi inte åka mer till stugan förrän nästan i juni så nu gäller det att njuta rejält!
Nä..nu duschen efter ett härligt pass med mina aquavänner......sedan ZZZZZZZNNNNNAAAAARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0