En mammas vardag....

Åter i verkligheten...åter i vardagen och det är så hiskeligt skönt! Speciellt när man jobbar och maken är hemma och sköter markservicen! Ingen
Eller:
och inte heller behöver jag bekymra mig över:
och mamman....hon arbetar HÅRT på jobbet...många långa timmar med jobbiga möten och stressiga luncher med trevliga vänner ;) Som första mötet efter lunch...en trevlig klient och denna:
I solen....så underbart gott...så skönt! Att få jobba kan ibland vara som att ta en paus från vardagen och lyxa....sen finns det givetvis dagar på jobbet som gör att man vill vara någon annanstans..Men när jag vet att mina barn har det bäst med sin pappa....att pappan är den bästa i hela världen som ser till att markservicen flyter på.....då kan jag vara här och nu på jobbet..och fresta till med en vuxenstund i solskenet!
I morgon är en annan dag. Då ska jag frukosta med härliga företagare..sen lite möte och sedan är det STUGAN! Så himla skööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0